maandag 18 september 2023

151.509

Ja hoor, we zijn over de 150.000. Dik zelfs. Het bezoekersaantal staat al op 151.509 (en wie naar beneden scrolt en in de rechter kolom de teller opzoekt, ziet dat daar alweer lezers bij zijn gekomen). Daar komen wekelijks honderden bij en soms zijn er zelfs dagen met vele duizenden bezoekers. Ze vinden allemaal iets interessants op dit blog over boeken, aangevuld met columns, posts over verhalen en vertellen en over muziek. Deze week zijn de liedteksten van Ons ideale oord en Dit is ons eiland toegevoegd. Ook een mooi nummer over Amelands duinen staat nu app dit blog en ik heb de melodie weten te vinden. De melodie van het Amelander papegaaienlied heb ik nog niet gevonden. Weet je het toevallig, laat het me dan graag weten.

Het publiceren van boeken die ooit zijn uitgegeven gaat gewoon door. Zowel recente als oudere uitgaven vinden een plekje op dit blog. Elke week wordt er wel iets gepost. Hou dit blog dus maar goed in de gaten.

Heb je een aanvulling, een uitgave die er nog niet op staat, stuur dan de gegevens op. Ik ben blij met elke tip en aanvulling. 

Heb je ook plezier aan de verzameling en raadpleeg je hem soms of zelfs dikwijls? Dan kun je me steunen door een kopje koffie te doneren. Dat kan via het blauwe bannertje met het witte kopje koffie met rode hartje erop. Het staat rechts bovenin. Klik maar eens op die link (of op deze), dan zie je hoe het werkt. Dank alvast, want ik ben niet alleen gek op Ameland Boeken, columns schrijven, trekharmonica spelen en vertellen, maar ook op koffie. Op naar de tweehonderdduizend bezoekers en daarna door naar de drie.

Geen opmerkingen: