dinsdag 12 september 2023

De Hollumer

Ergens eind jaren '60 heb ik al eens een krantje uitgegeven. Het was volledig met de hand geschreven en getekend en dat dan een paar keer met de hand gekopieerd. Hoe hoog de oplage was weet ik niet meer precies, maar denk in de orde van grootte van 5. Ik verkocht ze in de buurt voor een dubbeltje. Er zijn een paar nummers van verschenen, maar ik heb alleen de eerste nog. Er staan verhaaltjes in, een strip, een puzzel, een tip over een muziekinstrument van glazen, knutseltips, een kaartspelletje en een tekening. Te leuk: deze bewaar ik nog maar even. 

  • De Hollumer
  • Jeanet de Jong
  • Uitgegeven in eigen beheer
  • Jaren '60
  • 10 cent
Kruiswoordpuzzel

Stripverhaal over dubbeltje en kwartje

Over de krant en een knutseltip

Tip over muziek maken, kaartspelletje en strip


Geen opmerkingen: