woensdag 13 september 2023

TE KOOP - Boeken over Ameland

Sommige boeken die een plaatsje op dit blog hebben bied ik te koop aan. Omdat ik ze dubbel heb, bijvoorbeeld. Mijn doel van dit Ameland Boeken & Blog is om zoveel mogelijk uitgaven over Ameland te verzamelen en sommige schaf ik daadwerkelijk aan. Niet alle, lang niet alle. En sommige verkoop ik ook weer. Voor de liefhebbers. Ik plaats ze hier en verwijs er via Facebook naar. Heb je belangstelling voor een boek dat te koop wordt aangeboden, neem dan contact op via het contactformulier rechts op dit blog, via 'opmerkingen' onder deze post of via Facebook JeanetFdeJong

1. Het Reddingswezen - Lees via deze link meer over dit boek. € 10,--

Reddingswezen € 10,--

2. Ein Spaziergang durch Alt-Ameland. Het titelblad is Nederlands, maar de inhoud is in het Duits. Een leuke misdruk, dus, maar de inhoud is alleraardigst. € 2.--

Spaziergang € 2,--


3. Ameland in de verte - lees via deze link meer over deze bijzondere uitgave - € 10,-- 

Ameland in de verte € 10,--


Geen opmerkingen: