woensdag 11 oktober 2023

Nachtgedachten

Nachtgedachten is een op Ameland geschreven lied door Kees Poulus uit Hollum. Hij schreef ook 'De laatste Stuiver' en 'Vandaag'.

 

Diep in de nacht

en heel diep van binnen,

denk ik soms even aan jou

Hoor dan je lach weer

Zie dan je ogen

Zo intens blauw

Diep in de nacht

en heel diep van binnen

denk ik soms even aan jou


Tijd verdwijnt in de eeuwigheid

zomaar weer jaren voorbij

Alles vervaagt in de mist van die jaren

Alleen nog wat flarden in mij


Diep in de nacht

en heel diep van binnen,

denk ik soms even aan jou

Hoor dan je lach

Zie dan je ogen

Zo intens blauw

Diep in de nacht

en heel diep van binnen

denk ik soms even aan jou


Wat geweest is komt nooit meer terug

Voorbij is voor altijd voorbij

Alles is altijd met alles verbonden

dus jij ook met mij


Diep in de nacht

en heel diep van binnen,

denk ik soms even aan jou

Hoor dan je lach

Zie dan je ogen

Zo intens blauw

Diep in de nacht

en heel diep van binnen

denk ik soms even aan jou


Diep in de nacht

en heel diep van binnen

denk ik soms even aan jou


Tekst en muziek van Kees Poulus

Geen opmerkingen: